welcome

detta e då min nya blogg. läs om ni tkr d ja skriver e intressant inte för att klaga. har vart på läger nu en vecka o på onsdagen tappade ja matlusten totalt o har sedan dess ätit typ 3 morötter om dagen. en kompis sa att ja va ett exempel på d omöjliga. om man sportar två timmar om dagen plus annat slitigt jobb så orkar man inte om man äter så lite. smsade me en annan kompis sen på kvällen o berättade, hon sa att ja har anorexi. men om man har d så  man väl fått en diagnos fast ställd. elr? ja har d iaf inte tror ja, visst ja kan tycka att mat e överskattat men d e väl inte samma sak. hon var förvånad över att ja ens orkade stå på benen.

xo xo

Kommentarer
Postat av: fanny

sv: äppelvikens ridskola :)

2008-06-29 @ 23:06:27
URL: http://fannyys.blogg.se/
Postat av: Catherine

ska läsa din blogg framöver lite!

jag har alltid fått höra att jag har anorexia bara för att jag är petig med mat.. men jag äter. fast jag äter väldigt nyttigt bara.. och om du sportar mycket ska du vara försiktig med att äta för lite bara.. för som sagt.. man orkar inte.. och till slut svimmar man :S

ta det lugnt tjejen! och krångla inte med maten. tre morötter om dagen inte ju inte så bra.. :S mer måste du äta.. mat för gott för att inte ätas vettu :D men ät nyttigt, då kommer du leva längre än alla dina polare som tror du har anorexia.

mår jag dåligt har jag jättelätt för att tappa matlusten.. så är det för många.. men låt det inte gå för länge bara :)

ha det bäst vännen!

2008-06-29 @ 23:20:58
URL: http://skurri.blogg.se/
Postat av: julia

ja då! det samma! :)

Men vad tycker du om min design? :)

Kram!

2008-06-30 @ 10:47:40
URL: http://schippert.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag har alltid fått höra av folk att jag skulle haft anorexi pga att jag äter så lite men om man blir mätt, inte har någon matlust eller så varför ska man äta ? !!

2008-06-30 @ 11:52:05
URL: http://enlinda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0